
Φραγή στους λογ/σμούς κινητής πάνω από 150 €
Λίγος σεβασμός στον πελάτη δεν βλάπτει...
Η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα είναι περίπου μία μονοπωλιακή αγορά, αφού μόνο 3 κύριες εταιρίες υπάρχουν. Τεράστιος τζίρος κάθε μήνα στα σημεία πώλησης (λιανική) αυτών των εταιρειών, αλλά και τεράστια προβλήματα και παράπονα από πλευράς καταναλωτών.
Τα σημαντικότερα είναι ότι κάποιος που θέλει να κόψει μία σύνδεση και να την κάνει καρτοκινητό, δεινοπαθεί μέχρι να τα καταφέρει, χρεώσεις από εταιρείες φαντάσματα, όσον αφορά 5ψηφια νούμερα, διακοπή γραμμής αν ο λογαριασμός φτάσει σε υπέρογκο ποσό πχ 800-1000 ευρώ.
Αυτό το τελευταίο, έρχεται να αλλάξει από 1/1/2019, αφού μόνο προστασία για τον πελάτη δεν ήταν. Όταν κάποιος σε μηνιαία βάση κάνει λογαριασμό αξίας 30-50 ευρώ, όταν φτάσει στα 800 ή στα 900 ευρώ τον προστατεύεις? Ήμαρτον αυτό λέγεται ανευθυνότητα, για να μην πούμε κλοπή κι ότι αρπάξουμε.
Από αρχές του έτους στα 150 ευρώ μπλοκάρεται ο λογαριασμός και αν κάποιος θέλει να τον ξεπεράσει θα μπορεί μόνο εν γνώση του να δώσει εντολή ο λογαριασμός να συνεχίζει.
Όλα αργά πρέπει να γίνονται στην Ελλάδα?